Forrester: Quantifying Customer Experience and Loyalty « Noesium | Integrative Digital Thinking
1. Haluttomuus vaihtaa yritystä
2. Halukkuus ostaa lisää yrityksestä
3. Todennnäköisys suositella yritystä ystävälle tai työkaverille.
Näiden kysymysten pohjalta Forrester rankkaa yritysten ja toimialojen asiakaslojaalisuudet. Helppoa ja hyödyllistä - sanoisi mainos.
Eri toimialojen erot matriisista.
1. Haluttomuus vaihtaa yritystä
2. Halukkuus ostaa lisää yrityksestä
3. Todennnäköisys suositella yritystä ystävälle tai työkaverille.
Näiden kysymysten pohjalta Forrester rankkaa yritysten ja toimialojen asiakaslojaalisuudet. Helppoa ja hyödyllistä - sanoisi mainos.
Eri toimialojen erot matriisista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti