Taivas Business Design is about creating NEW business based on customer
insight and executing it by integrating operations, sales and marketing
resulting a superb customer experience

keskiviikko 25. helmikuuta 2009

Lojaalisuus tiukasti määriteltynä mahtuu kolmeen kohtaan

Forrester: Quantifying Customer Experience and Loyalty « Noesium | Integrative Digital Thinking

1. Haluttomuus vaihtaa yritystä
2. Halukkuus ostaa lisää yrityksestä
3. Todennnäköisys suositella yritystä ystävälle tai työkaverille.

Näiden kysymysten pohjalta Forrester rankkaa yritysten ja toimialojen asiakaslojaalisuudet. Helppoa ja hyödyllistä - sanoisi mainos.

Eri toimialojen erot matriisista.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luo Forrester tikapuumallin profiili

Taivas Lab KEY NOTE Rory Sutherland TED esitys. Kertaus portailta - toimii toistona.

6 minuutin seminaari mobiilimarkkinoinnista. Mukana myös suomalainen Blyk

Jos huokasit jo helpotuksesta ja totesit "mobiilimarkkinoinnista ei tarvitse välittää - siitä ei ole mihinkään", saatoit iloita liian aikaisin. Ohessa 6 minuutin setti, jossa pikaesittelyssä kiinnostavia mobiilimarkkinoinnin sovelluksia.