Procter & Gamble and the Beauty of Small Wins - Scott Anthony - HarvardBusiness.org
Innostava näkökulma tässä casessa. Ensimmäisen kuluttajahaastattelun pohjalta paljastui vain osatotuus. Kun haastattelun tuloksia verrattiin todellisiin myyntilukuihin, huomattiin, että tuotetta ei käytetty jatkuvasti ehkäisemään vaippaihottumaa, vaan vasta kun peppu alkoi jo punertamaan. Tämä on hyvä esimerkki pehmeän, kvalitatiivisen kuluttajanäkemyksen ja kovan kvantitiedon yhdistämisen välttämättömyydestä.
Innostava näkökulma tässä casessa. Ensimmäisen kuluttajahaastattelun pohjalta paljastui vain osatotuus. Kun haastattelun tuloksia verrattiin todellisiin myyntilukuihin, huomattiin, että tuotetta ei käytetty jatkuvasti ehkäisemään vaippaihottumaa, vaan vasta kun peppu alkoi jo punertamaan. Tämä on hyvä esimerkki pehmeän, kvalitatiivisen kuluttajanäkemyksen ja kovan kvantitiedon yhdistämisen välttämättömyydestä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti