Apple Beats Windows In Customer Experience « Customer Experience Matters
Vertaileva mainonta on yleensä pahasta brändille - syntyy "pikkuveli uhoaa" -vaikutelma. Apple on tässä pitkässä verkkospoottien sarjassa kuitenkin onnistunut loistavaksi. Konsepti todentaa "Brand as a person"-ajattelun toimivan myös suorana mainonnan konseptina. Tässä uusimmassa on löydetty jälleen yksi todellinen syy hankkia tai pysyä Macissä.
Loppuhuipennukseksi klassikkospotti, jossa PC ratkaisee Vistan tuoteongelmat luovasti.
Vertaileva mainonta on yleensä pahasta brändille - syntyy "pikkuveli uhoaa" -vaikutelma. Apple on tässä pitkässä verkkospoottien sarjassa kuitenkin onnistunut loistavaksi. Konsepti todentaa "Brand as a person"-ajattelun toimivan myös suorana mainonnan konseptina. Tässä uusimmassa on löydetty jälleen yksi todellinen syy hankkia tai pysyä Macissä.
Loppuhuipennukseksi klassikkospotti, jossa PC ratkaisee Vistan tuoteongelmat luovasti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti