Taivas Business Design is about creating NEW business based on customer
insight and executing it by integrating operations, sales and marketing
resulting a superb customer experience

torstai 19. maaliskuuta 2009

Avointa ja aktviivista viestinää erittäin vaikeassa tilanteessa


The Ford Story: See where we are. Be a part of where we're going. | The Ford Story

Ford hoitaa jenkeissä yhteiskunnallisia suhteita ja ja rakentaa brändiä avoimella ja ajankohtaisella sivustollaan "the Ford story".
Social Web -linkit ovat erittäin hyvin esillä, joten aiheiden linkittäminen on tehty helpoksi. Itse olisin toivonut vielä suoraa linkkiä blogi-työkaluihin kutan tähän Bloggeriin.
Tässä suoraa poikkeuksellisen suoraa puhetta, miten Ford aikoo selvitä talouskriisistä:
  1. Aggressively restructuring to operate profitably at the current demand and changing model mix
  2. Accelerating development of new products our customers want and value
  3. Financing our plan and improving our balance sheet
  4. Working together effectively as one team

When do we plan to do this?

It's already under way.

During the past three years, we have switched to a lineup that includes many new cars and crossovers. They've been proven to match the quality of the imports,1 along with enhanced safety, better fuel mileage, and innovative technology.

You'll be glad to know Ford has been making great progress ... we're sure you will agree.

  • Ford Motor Company, Honda Motors and Toyota Motors quality ratings are in a dead heat.1
  • Our cars, trucks and SUVs deliver fuel economy that's competitive with that of all other automakers.2
  • Fifteen 2009 Ford Motor Company vehicles are rated Top Safety Picks by the Insurance Institute for Highway Safety (IIHS), more than those of any other automaker.
  • Our factories and the vehicles they produce have pioneered environmentally friendly techniques.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luo Forrester tikapuumallin profiili

Taivas Lab KEY NOTE Rory Sutherland TED esitys. Kertaus portailta - toimii toistona.

6 minuutin seminaari mobiilimarkkinoinnista. Mukana myös suomalainen Blyk

Jos huokasit jo helpotuksesta ja totesit "mobiilimarkkinoinnista ei tarvitse välittää - siitä ei ole mihinkään", saatoit iloita liian aikaisin. Ohessa 6 minuutin setti, jossa pikaesittelyssä kiinnostavia mobiilimarkkinoinnin sovelluksia.