Näytä suunta, konsultti! - Talouselämä
Yritykset tarvitsevat konsultteja nyt ”suorituskyvyn parantamiseen, asiakasymmärryksen lisäämiseen, liiketoiminnan kannattavuuden analysointiin, johtamisstrategian räätälöintiin ja muutosprosessien läpivientiin”
Yritykset tarvitsevat konsultteja nyt ”suorituskyvyn parantamiseen, asiakasymmärryksen lisäämiseen, liiketoiminnan kannattavuuden analysointiin, johtamisstrategian räätälöintiin ja muutosprosessien läpivientiin”
Konsulttikieleen on pesiytynyt uusi sana: luovuus. Yhtäkkiä kaikki asiakkaat tuntuvat kaipaavat konsulteilta luovia, innovatiivisia ratkaisuja.
Lue juttu läpi ja ihmettele kanssamme - miksei yksikään konsultti ole erikoistunut markkinointi- brändi- ja myyntikonsultointiin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti