Taivas Business Design is about creating NEW business based on customer
insight and executing it by integrating operations, sales and marketing
resulting a superb customer experience

torstai 27. elokuuta 2009

Unilever CEO Paul Pulman kertoo mitä on LAATUKASVU

Unilever CEO Polman Beats Rivals by Bucking Ad-Spend Trend
Last year, Unilever grew the top line 7% organically, but all from pricing.
"This year the growth is coming from innovations and [marketing]," Mr. Polman said. "That's quality growth."




Unilever ja muutamat suuret todelliset bränditalot pitävät päättäväisesti lama-aikojen läpi markkinointipanostukset korkealla. Vanha viisaus on, että kun muut ovat hiljaa, on medianäkyyvs, share-of-voice ja huomioarvo share-of-mind, suhteellisen ja absoluuttisen halpaa.

Kasvua voi saada aikaan myös hinnoittelulla, volyymiä alennuksilla ja lisätuottoja monopolialoilla nostamalla hintoja.
Innovaatioilla ja markkinoinnilla aikaansaatu LAATUKASVU on innostava business design -näkökulma, -tavoite ja -käsite, jonka otan käyttöön heti tänään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luo Forrester tikapuumallin profiili

Taivas Lab KEY NOTE Rory Sutherland TED esitys. Kertaus portailta - toimii toistona.

6 minuutin seminaari mobiilimarkkinoinnista. Mukana myös suomalainen Blyk

Jos huokasit jo helpotuksesta ja totesit "mobiilimarkkinoinnista ei tarvitse välittää - siitä ei ole mihinkään", saatoit iloita liian aikaisin. Ohessa 6 minuutin setti, jossa pikaesittelyssä kiinnostavia mobiilimarkkinoinnin sovelluksia.