Taivas Business Design is about creating NEW business based on customer
insight and executing it by integrating operations, sales and marketing
resulting a superb customer experience

tiistai 20. tammikuuta 2009

The New Focus Group: The Collective - BusinessWeek


The New Focus Group: The Collective - BusinessWeek

Tämä uusi ROI, Return on Insight -ajatusmalli kolahti. Kuinka paljon hukkaammekaan mahdollisuuksia, kun emme pistä havaintojamme ja niistä johdettuja näkemyksiämme toteutukseen. 3 iitä - information, insight, impacts!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Luo Forrester tikapuumallin profiili

Taivas Lab KEY NOTE Rory Sutherland TED esitys. Kertaus portailta - toimii toistona.

6 minuutin seminaari mobiilimarkkinoinnista. Mukana myös suomalainen Blyk

Jos huokasit jo helpotuksesta ja totesit "mobiilimarkkinoinnista ei tarvitse välittää - siitä ei ole mihinkään", saatoit iloita liian aikaisin. Ohessa 6 minuutin setti, jossa pikaesittelyssä kiinnostavia mobiilimarkkinoinnin sovelluksia.