Taivas Business Design is about creating NEW business based on customer
insight and executing it by integrating operations, sales and marketing
resulting a superb customer experience

lauantai 25. huhtikuuta 2009

Mikä on uusi "normaali"?


McKinsey Quarterly artikkeli , jonka on kirjoittanut Ian Davis, the worldwide managing director of McKinsey & Compan, pohtii miten palaset asettuvat matalasuhdanteen jälkeen uuteen normaaliin asetelmaan.

Tätä kannattaa pohtia monella toimialalla, erityisesti median ja markkinointiviestinnän strategiatäsmennyksiä tarvitaan suhdanneoikenemaa varten. Lienee varmaa, että toissavuonna tai aikaisemmin laadittu strategia tarvitseen nyt uusia väliaskelmia ja tarkennettua suuntaa.

Luo Forrester tikapuumallin profiili

Taivas Lab KEY NOTE Rory Sutherland TED esitys. Kertaus portailta - toimii toistona.

6 minuutin seminaari mobiilimarkkinoinnista. Mukana myös suomalainen Blyk

Jos huokasit jo helpotuksesta ja totesit "mobiilimarkkinoinnista ei tarvitse välittää - siitä ei ole mihinkään", saatoit iloita liian aikaisin. Ohessa 6 minuutin setti, jossa pikaesittelyssä kiinnostavia mobiilimarkkinoinnin sovelluksia.